höst

idag har det varit en grå och blåsig dag. det märks att hösten är här, kunderna blir allt fler och fler. men det är kul, då går dagarna fortare. men man känner nu när man kommer hem hur slut man är av all stress.

just det jag har fått tag på bantningspillren reductil som carolina gynning snackade om i sin nya bok. jag måste ju testa, typ till nästa utlandssemester. de var mamma som hittade dem på ett apotek i grekland. de var inte så billga 130-200 euro kostar dem, beroende på hur många kapslar och milligram. men aja, har jag fått för mig och testa på nått så måste jaaag! spelar ingen roll vad det koooostar.
gynning i aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5756153.ab

jepp, snart kommer ruben hem. hans mamma har lagat mat som vi ska smaska i oss. nått syrianskt. gott, längesedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0