helloo

den här dagen stavas strul. jocke på jobbet är sjuk. influensan, jepp. pappa bortrest. jobbigt att inte ha folk på jobbet så jag och sofi får knega självla hela veckan. + att det kom typ 4 pallar varor idag. tur att dert var soligt och fint väder ute, så det inte var så mycket kunder i butiken. vi hann iaf med de mesta.
nu är jag hemma, ska laga middag snart. ska göra matlåda också, omöjligt att åka iväg och handla lunch om man bara är 2!
just nu sitter vi framför tvn och hejar på sverige. de var ganska usla i första halvlek. jag sitter och letar efter resa. vill åka i jan eller feb. vietnam, indien, sri lanka, curacao eller mexico skulle vara alldeles perfekt!

jag vill ha de där bantningspillren som gynning snackar om i sin bok. jag vill bara ha dem, kanske inte använda dem, men de skulle känns bra att ha dem hemma i skåpet... i fall att...



skulle helst av allt vilja besöka curacao, men de resemålet är ju också dyrast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0