hej

igår hyrde vi filmen step brothers med will ferrell. så jäkla skön film, äkta min humor. se den, shit asså. :)



nu sitter vi och kollar på roast på berns, också väldigt kul. jag kom hem jätte sent ikväll, jag å pappa var kvar länge på jobbet. han fixade med det sista, han åker till grekland i morgon och blir borta 1 månad.
sen åkte vi till enhörna till min farmor och farfar och lämnade lite lampor, svängde förbi lundbergs och lämnade lite grejs också.
handlade mat, sen hem till täppgatan och försöka få p-plats. tror ni att jag hitta nån? nej... as jobbigt. fick en efter ett jävligt bra tag, då var jag på dåligt humör och jätte hungrig.
men nu är jag glad igen, jag ska lägga mig och läsa luftslottet som sprängdes efter programmet.

imorn blir det jobb som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0