gokväll

nu är jag klar för idag! efter tvätt/jobb dagen i brunnsäng åkte jag hem och duschade. satt på mig myskläder och åkte till donken o köpte mat. åkte hem till rebecca och kollade på idol, snackade massa skit och så blev det one tree hill, från första början. haha va små de var! nathan och lucas... :D

nu ligger jag i sängen och ska titta på det nyaste avsnittet av one tree hill som jag fick av becca. det är väääldigt spännande nu.
målat naglarna har ju hunnit med också!

hmm... imorgon är det fredag. hoppas dagen flyter på bra :)
godnatti!

just de, stina-lee fick sin flicka tillslut. så sööööt :) (fast än så länge man har ju bara sett en kalufs)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0