glad över

att det här dagen har gått fort. och den inte var lika snurrig som förra veckans alla dagar. tack gud.
jag har tänkt på en grej, skolan var faktiskt kul. man planerade inget, man bara gick dit och sen visste man vad man skulle göra. i skolan, efter skolan, på helgen. man hade en lång ledig helg. fre-sön. nu har jag bara lör-sön och det sucks. man slutade tidigt och hann med massor med onödiga grejer. sista året på gymnasiet var en fest. jag var ledig på typ fredagar då. för att arbeta med projketarbetet. jag saknar nv3d i smyg. jätte mycket. jag har såå många minnen från allt galet som hände.



jag hade på mig solglajor idag för att det var så jäkla soligt. not, men jag har fått finnar. jag har aldrig haft mer än en finne i taget. och får typ 10 finnar/år. nu har jag 15 på näsan och 3 på kinden. undrar hur det kommer sig, har jag kommit i puberteten? jag kanske äter för mycket fett... det har blivit en chips påse + godis varje kväll nu. USCH va håller jag på med? blä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0