fredag

hej. min morgon började inte så bra, kl 06.00 började de borra i gatan här utanför och satte upp p-automater. great nu måste vi betala när vi ställer bilen här utanför också! faaan va de höll på, oljud i 1-1½ h, sen kände jag att jag hade tandvärk. i nedre fram, as jobbigt. jag fattar inte, det känns den har gått av i mitten.
åkte till jobbet. peter på markslöjd var förbi. dagen gick ganka fort, mycket kunder.
va hemma vid 20.00. somnade i bilen (obs pappa körde så det var helt OK :) började med middagen, det blev fläskfilé med olivsås och klyftpotatis. nu ligger jag i sängen och kollar på mamma mia. jag är så trött, och tandvärken är irriterande. undrar hur det ska gå imorn när vi ska äta kräftor. men det skiter jag i, jag ska äta så många jag bara kan. vi har köpt 2 stora lådor svenska kräftor, de bästa och de goaste! ruben ska till ica kringlan och köpa lite av deras egengjorda aioli lime och chili. om de nu finns. romsås är också gott.
på tisdag åker pappa till grekland igen, så vi tänkte ha en liten kräftis innan han drar. får se om sofi hänger med efter jobbet, det ska bli trevligt. skönt att vara lite utvilad också.




förra helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0