djävulsk vecka

första gången på länge jag bara får "va" hemma. bara va.. skönt. idag skulle jag, sofi och edina jobbat. men edina var lite tankspridd idag och glömde bort att hon skulle jobba, så jag och sofi fick klara oss själva. och det var stressigt som fan. usch, huvet bara snurrade runt runt. hoppas att jocke är tillbaka snart...
efter jobbet så åkte jag å ruben o hämtade ut biobiljetterna till fredag. yey! sen handlade vi lite lövbiff till ikväll.
jag känner att jag behöver vin nu. ÅÅÅ va gott. jag ska fan lägga mig i sängen dricka lite vin och fortsätta läsa spännande luftslottet som sprängdes. ja för snart kommer också den på bio! i november tror jag.

ja, vi har inte planerat kvällen ikväll. jag säger aldrig nej till en festkväll, men efter den här djävulskveckan känns det ganska frestande att bara ligga hemma. jag tror ruben ska över till anders och co å kolla på fotboll. hej å tack då kan jag få titta på det jag vill här hemma!

hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0