visst är jag en tråkmåns

jag känner mig opeppad. vet inte varför, säkert för att jag har jobbat som ett svin de här dagarna.

idag har jag:

testat nya raspberry chokladen. sjuuukt god, jag fick den av en säljare idag.

jag har även:


solat. jag hann före den gigantiska kön som bildades 5 min efter att jag kom! det var 2 veckor sedan jag solade sist. jag har upptäckt att om man blandar:


bästa mixen, håller länge!

ja, så har jag hunnit med att kolla på dagens man. hihi. alltid lika pinsamt.


och det bästa av allt! JAG ÄR LEDIG IMORGON, då ska jag träffa cecilia. fan sist jag såg henne var på rhodos i augusti! vi har massa skit å prata om!


Kommentarer
Postat av: sarah

hahah.du e allt rolig du.ibland är det inte meningen att alla ska fatta. kram

2009-10-21 @ 23:09:26
URL: http://lillispenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0