TJAAA

morning, jag ligger  i sängen och mår sådär kan jag säga. det blev ganska vild & CRAZY igår. jag å beckyyy gick hem till ricky och sabina och fortsatte förpartaja där. kul att se martin lundberg, det var ett jäkla bra tag sen. vid 12 så gick gick vi ut.
jag hade mina högsta klackar, och såklaaart ramlade jag och gjorde mig illa. hahha. mina knän fick ta mycket stryk. det blev flamingo, träffade allt möjligt roligt folk. det blev efterfest också. hos min gamla klasskompanjon Jonn. kom hem vid 05 tiden. kvällen var grääääjt!
nu ska min kära pojkvän åka och hämta mat. kebab? pizz? MAX? allt är välkommet!

Kommentarer
Postat av: sarah

får tyvärr låta dig vara nyfiken. kommer int berätta det. tills jag vet mer... eller hur man nu ska säga.

2009-10-04 @ 17:44:45
URL: http://lillispenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0