oojojj

vilken kväll asså. men jag fick betala ett högt pris för att ha så kul. förnedring och 2 brutna naglar. det ser sjukt ut. och jag har ont.
kvällen började hemma hos sofi, vi öppnade en flaska bubbel och gjorde oss klara. taxin kom 21.40. väl inne på nybron fick vi vårat eget lilla vip ställe vid baren med en flaska skumpa. fett najs. sen fick vi hur många drinkar och shottar som helst! den där bartendern skulle jag vilja ha hemma. han fixade en drink som var totally awesome, piggelin-isglass drink. mmm... men farlig. vi drack och dansa, dansa och drack. synd bara att jag blev ett drägg, men fula sida visades igår. jag soomnade på sofi´s golv. de var jävliga och tog kort (som aldrig kommer att visas) och filmade. men ni fick ett gott skratt.
fyfaaaan, de blev en galen kväll. aj det gör ont att trycka på tangenterna utan naglar. jag ska ta kort på dem när jag kommer hem. skiiiit.
nu kom sofi hem från jobbet, tuuur att jag var ledig idag.
jag känner mig nöjd med gårdagens insatser, mellan kl 21-02.00 resten vill jag glömma... så nu är det bakom mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0