natti

nu kryper jag och wilma till sängs. kom precis in från natt-kiss-rundan. det är svinkallt ute. men boomerangen värmer bra. provade en röd idag, för att röd är ljusexpertens färg, skulle passa...att ha när jag åker till och från jobbet. (och när jag viker kartonger ute på baksidan)  helt enkelt den perfekta företagsjackan! kanske kan brodera in ljusexperten lite snyggt på ena armen så... vips! nu när jag tänker lite närmare skulle en liten röd ljusexpertbil inte heller sitta fel. en röd audi TT ... eller ferrari... RÖD! (fast det går inte för då är vi 2 som åker i lika vrålåk i samma stad) haha jag och slagstaglass.

gonatt, imorgon blir det jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0