helloo

freeedag va skönt. efter jobbet åkte jag och ruben tillk ica maxi och storhandlade. notan gick på 1300 spänn.. ajaj. tur att lönen är här! kaaaatching!
sen blev det idol (heja erik) och cirkus möller... sisådär om jag får säga mitt. hoppas nästa avsnitt är roligare.

nu ska jag hoppa in i duschen och dra in hela mig i b.u.s innan jag går till sängs. klänningen är framplockad, mousserande + north ligger på kylning.  yes, allt är klart tills imorgon.

jag jobbar 10-13. tror de kommer bli mucho folk i morgon, med tanke på utskicket som skickades ut i torsdags. ju fler kunder ju snabbare går tiden, så gärna det för mig.

NU HEJAR JAG PÅ EDDIE! han får inte åka ut....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0