min fredag

har varit underbar! jag har nyss kommit hem från heron. vi var och kollade på nya twilight filmen. jag är helt såld nu, finns ingen återvändo. jag är besatt. den här filmen var grymt bra, mycket bättre än 1.an. den här känns verkligen i hjärtat. jag grät som fan. men sån är jag! ååå vad jag längtar till nästa film nu! åh åh, edward det finns ingen bättre än du! <3


by the way är det lördag imorgon. vilket betyder partey! jag, cilla och sofi jobbar som vanligt i etuna. vi räknar med att rebecca anländer vid 15 tiden. sen kör vi igång på det vi är bäst på! o ja, det ska festas som aldrig förr!

jag ska packa de sista imorgon, kommer säkert glömma det viktigaste. typ skor? bästa att lägga fram dem nu...

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0