hyggis

efter jobbet åkte jag å cilla till tunapark och bytte lite stl på kläderna jag köpte tidigare i veckan. såklart hittade jag lite nytt inne på gina som fick följa med. hehe... sen gick vi och kollade lite på några idoldeltagare som satt och signerade cds. eddie min favvo var väldigt söt :) rabih, camilla och reza var också där. men det var bara eddie som fick min uppmärksamhet.
efter det åkte jag, cilla och becca till videorullen och hyrde en skräckis(?), köpte chips, dipp, popppiscorn, smågodis å cola. sen blev det en riktig hyggekväll hemm hos mig. vi tänkte lite på sofi när ett popcorn hamnade bland godisarna. haha...
filmen var inte en typisk skräckis. jag ville bli rädd, som typ the ring, eller texas.. va tusan den nu heter...eeh the grude.. de är riktigt bra skärckisar. den här var bara realistisk-vidrig. usch! men den var okej. faktiskt.
the last house on the left... hette den verkligen så?
nu ligger jag proppmätt i sängen, ska bli skönt att sova ut i morgon!... ska försöka julpynta om jag hinner, men om man känner mig rätt så kommer jag bara åka iväg och shoppa tills jag droppar. HAHAHA...
Shit asså

godnatt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0