hell

jag frös arslet av mig imorse, var tvungen att ha strumpbyxor (jag hatar strumpbyxor!!!) eftersom inget annat var rent. jag har slarvat med tvätten. jag har gjort roligare saker om kvällarna än att tvätta. nej nu ska det bli ändring på det. CHECK!
efter jobbet skulle jag var duktig och gå och sola. tar med mig (bara) en femtiolapp och en tjuga. tjugan går in på kortet när jag ska ladda det, men inte 50 lappen. försökte 50ggr. jag började bli svettig, och speciellt när de satt andra människor där och bara kollade. så jag fick snällt gå hem igen och hämta en hundralapp. tror ni att de funka? nej, kul, skit. så jag fick skrapa ihop några 5or jag hittade längst ner i väskan., och ladda kortet med.

när solningen var klar så satt jag på mig kläderna och upptäckte att min ena strumpa var borta. den satt inte i benet på byxan som den brukar vara när den är försvunnen. jag skakade på byxan 50 ggr och letade på golvet i sken av solarieljuset efter min svarta strumpa. nej helt BORTA, så jag fick ta på mig skorna minus en strumpa. jag var arg, för att de var nya strumpor.
väl hemma hittade jag strumpan i bhn. typ vikt där bak. hur kan man inte känna det?

jag är rädd för att jag måste ha strumpbyxor i morgon igen... men tisdagen kommer gå fort. anders från eglo och micke från belid kommer.

jag säger hej då och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0