vinst

gokväll. nu är vi hemma. äntligen.
ja efter jobbet så åkte jag, ruben (skadad)och anders (avstängd) till sthlm. vi åkte vilse när vi skulle hämta upp emilia. jäkla eniro, jag fattar inte, de verkar vilja att folk ska åka fel, för att deras beskrivningar är skit. aja, vi kom till nacka fast vi skulle till globen. ja...jag vet URDÅLIGT, hur lyckas man?
aja efter många om och men så kom vi fram, nästan. men vi hittade emilia iaf. sen begav vi oss till rågsved, och det var inte det lättaste och hitta från globen till rågsved heller. vi är äkta södertäljebor som bara rör oss i sthlm med hjälp av tåg. och emilia ska vi inte prata om...
jag hatar att åka bil i sthlm, jag blir bara stressad och nervös. jag ville ha ac:n på. det ville inte ruben för han blir så "stel" av kall luft.
när vi kom fram satt halva södertälje där kändes det som, nä men det var många som hade tagit sig dit för att se matchen. theo och adam va där också. jag och theo planerade lite greklandsveckor.
anjou och anders vill inte att jag ska "hänga" ut dem i min blogg. de tycker att jag ska fråga dem och meddela dem så fort jag tänker nämna dem. men jag vet att de bara gillar att synas lite.
EIF vann med 2-0. härligt! bra nu ligger de 2a i tabellen igen.
emilia tvingade oss att lyssna på bandit hela vägen. rockradionstationen nr1, det var tungt att höra den där musiken igen.
nu ska jag gå och sova. vi hörs imorgon!




jag frågade ruben om vi kunde flyga lite balong på min födelsedag, han kollade surt på mig och svarade, aldrig i livet, jag hatar dem.




grrrr ANDERS och ANJOU


bollkallarna var rädda för mr ataseven där han satt i sin egna stol och hejade på enhörna. 
en pojke sa: 
-du får inte sitta här, det är för nära plan och vi måste jaga bollarna.
- ok, hämta din pappa.
- eh... mmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0