tisdag

jobbar dagen gick fort idag. skönt.
glada mormor ringde mig på jobbet idag, hon hade fått mitt vykort jag skickade iväg i söndags. hon vill så gärna att vi ska åka upp till järvsö och hälsa på henne. det skulle ju kunna funka för snart är det pingst och då är jag ledig 2 dagar i rad.




nu är jag hemma och bara latar mig i soffan. kollar på 2½ men. ganska oväntat att denise richards och deras gemensamma dotter sam är med i det här avsnittet.





åå jag vet inte vad jag ska laga för mat ikväll. tonfisk, kräftpasta eller quornschnitzel med paprika och mozzarella. hmm.. blir nog de sistnämnda, var länge sedan vi åt det. ruben har träning som vanligt. så jag lagar mat så får han ta disken hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0