pastagratäng med mozzarella

ett recept jag provade från arla . den var väldigt krämig och god. testa!
fast jag skippade spenaten och hade i gröna oliver istället.



nu kom ruben hem från träningen. jag tittar på spårlöst, de är från södertälje så det känns lite extra spännande.
efter det får vi inte missa ballar av stål.

åh jag vet inte vad jag ska packa ner, det är så kallt ute. å sen vet man inte om man ska vara fin och äta på restaurang. jag gör som jag alltid brukar göra, packar med så mycket som möjligt. (ser ut som jag ska utomlands i 3 veckor).
allt känns lite hemligt. grejen är att vi ska fira ljusexperten 15 år på onsdag, och vi vet inte exakt var och vad vi ska göra. då känns det extra svårt att veta va tusan man ska ha med sig. det enda jag vet är att jag ska ta med mig badkläder... jippi precis vad jag vill mest av allt. bada, eller sitta i binki, bli svinkall och bara känns mig hopplös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0