onsdag

när jag vaknade imorse kände jag att något var fel. å när jag tittade mig i spegeln såg jag att mitt fina halsband hade gått sönder. mitt älskade halsband jag fick av mina föräldrar för ca 3 år sedan. det hade köpt det i en liten guldaffär på kalymnos, som tyvärr inte finns kvar längre. ett guld, med en ikon på maria och jesus. jag har haft på mig det varje dag. och nu är det plötsligt är det sönder. själva ikonen är borta. jag är jätteledsen över det här. jag skulle kunna ge bort alla mina andra smycken för att få tillbaka det här som betyder mest!


titta, helt blankt där ikonen satt. :(


om en vecka. nästa onsdag fyller jag 22 år. jag vill inte...jag vill vara 21 resten av livet. 22 betyder närmare 25 och då är man stor.och sen då.. närmare 30. ojoj.

nu ska jag jobba vidare. vi hörs sen.


Kommentarer
Postat av: sarah

du klaga inte på att fylla 22 år. jag fyller 25 nästa år. int kul alls.... :(

2009-05-27 @ 18:49:10
URL: http://lillispenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0