nej jag är inte klar...

nu väntar jag på att mitt hår ska torka lite, sen ska jag krypa ner i sängen. det märks att jag gick upp tidigare än vanligt imorse, jag är sååå trött. men det blir inte bättre imorgon. nina kommer och hämtar mig 8. fast jag ska vara glad att det inte är tidigare än så,  annars brukar vi åka vidrigt tidigt som 4-5 på morgonen om vi ska till viared. det är sjukt jobbigt, och tänk dem som alltid ska upp den tiden för att jobba.
jag tror att jag kommer att drömma om britney i natt. typ att nån stor skandal kommer att hända just när hon är här i sthlm. jag å becca pratade om det idag, hmm men det är en ganska stor chans att ngt händer...hallå det är ju brittan vi pratar om.





britney värst och bäst på en och samma gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0