esc

nuuu äntligen. tvagade och trötta ligger vi i sängen med massa godis/choklad/colalight och kollar på eurovisionsongcontest deltävling. jag fick gåshud när malena sjöng, de var så coolt och bra. (fast inget slår carola.) hoppas hoppas hon går vidare, annars blir lördagens program astrist. vi behöver sverige.
imorgon ska vi upp ganska tidigt, ska vara i hunnestad kl 9. därborta tror jag tyvärr inte att det finns trådlöst. men men... det här var ju bättre än inget alls. right?
nä nu ska jag vara lite social, även om nina fortfarande ligger och garvar åt min tvaghändelse och att en som sjöng alldeles nyss heter anus. :) 

hörs sen! JA JAG SAKNAR DIG RUBEN, vet att du läser.
nina säger hej till ambelli.


hejhej

Kommentarer
Postat av: Sofi

Saknar du inte mig oxå??? haha!!!kramm

2009-05-13 @ 00:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0