yeaaahh

sverige-malta 4-0.  synd att de inte fick in ett litet mål till. men jag är nöjd.
nu ska jag krypa ner i sängen och kurera mig med en varm kopp te, kolla på lyxfällan. ruben vill inte vara nära mig, han vill t.o.m sova i vardagsummet. snacka om bacillskräck.

en annan grej som är såååå jobbig är att min lillrosa dator har börjat krångla. den blir liksom överhettad och stänger av sig själv, efter typ 1 h. den blir asvarm, så jag vågar inte ha på den ifall den ska explodera eller nått liknande. jag ooooorkar inte gå till telia igen. suck, varför kan inte allt bara flyta på? har jag inte tillräckligt att tänka på varje dag? jag hatar alla tekniska grejer som ska jävlas.

godnatt på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0