sova?

tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: dagkräm lumene, ögoncreme mary kay, nivea på läpparna

äter helst till frukost: rostat med extrarökt lönnebergaskinka, brämhults juice eller proviva.

så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus: 20 kanske?

om jag inte bodde i sverige skulle jag vilja bo i: grekland

såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck: dricker aldrig kaffe

ser helst på tv: vänner, hell´s kitchen ,sex and the city, my name is earl, idol, fresh prince, joey, lie to me, so you think you can dance, 2½  men, greys anatomy, one tree hill, lost, desperate housewives, csi, seinfeld, uppdrag granskning, top model, extreme home makeover, oprah, ellen degeneres, paris hiltons my new bff, parlamentet, mannen som talar med hundar, son of the beach (hehe), tyra banks show,dirty sexy money, flight of the conchords, grannfejden, efterlyst, robinson... ja om jag säger såhär, jag ser helst på tv.

omj ag vann VM i en idrott skulle jag välja:
simning skulle vara coolt

hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis: jag skulle fan ge mycket för att vara med typ jennifer aniston en heldag.

om jag vann en miljon på triss skulle jag: köpa en lägenhet

sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva: hela livet? bo i snön där.

en maträtt som skulle ätas varje dag året om:  tacos

om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad: hemligt

ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: utan julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0