sicko

hej, vaknade nyss ur min koma. jag är heeeelt slut. jag kan inte sova om nätterna, jag hostar och svettas konstant, så jag får sova på dagarna i stället.
jag var på vårdcentralen idag, och det var det seeeegt som vanligt. om man bokar en tid, varför får man inte hjälp den tiden då? varför måste man vänta en halvtimme extra? och sen när man ska till labbet för att ta prover, så får man vänta där också! jag bara satt och skakade för att jag hade så ont. när jag satt på stolen. kändes som 100 knivar som stack i ryggen och rumpan. helt svimfärdig, var nära på att lägga mig raklång på golvet för att dämpa smärtan.
jag ska dit i morgon igen, de misstänker att jag har fått lunginflammation så jag ska röntgas. jag hoppas verkligen inte att de är det, och att de vänder snart. men det verkar inte som det för att febern bara stiger....

nu ska jag krypa ner igen och försöka sova. hörs kanske imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Becca

Krya på dig gumman!! Jag måste ha nån jag kan sävnga runt med i sommarnatten;)

2009-06-11 @ 20:21:02
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/
Postat av: frida

krya på dig, saknar dina inlägg!

2009-06-11 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0