måste göra tråkigheter

jag ska duscha nu. jag har verkligen dragit ut på just den här duschen. visst jag har ju snabbduschat flera gånger, men jag har liksom inte gjort något annat än hoppat in, tvålat och hoppat ut. nu ska jag duscha på riktigt. jag ska skrubba bort all död sjuk hud. jag vet skit äckligt. jag ska försöka bli lite fräsch igen. efter en sådan här skrubbdusch blir man blek, blek som fan för man har försökt spara den döda, fast bruna huden länge. jag ska också tvätta håret med inpackning, och det betyder väntan. jag känner mig så pass stark idag, så jag måste göra det här.
haha, och vissa som kan stå flera timmar i duschen å njuta... närå men nästan. nej det är fan inte min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0