måndag

jobbet gick bra idag, allt flöt på bra. det är kul när det händer något...!

ja, jag vet inte riktigt vad jag KAN skriva, ruben fyller år i morgon och självklart har jag fixat och trixat med allt möjligt. fast egentligen ska jag börja nu. jag vet att han läser min blogg så jag kan tyvärr inte skriva vad jag har köpt osv. det får ni veta imorgon.
vi är lediga och ska ha en riktig ruben dag. nu ska han få bestämma allt, eftersom jag fick det på min födelsedag.
nu är han och spelar match i östertälje så jag har god tid på mig och få iordning en middag. förrätt, varmrätt och efterrätt.

nä nu måste jag sätta igång! här ska det bakas!

vi hörs säkert senare.


snart så, 24 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0