gokväll

dagen började med att jag fick ringa vårdcentralen 07.00, fick en tid 10.00. så jag begav mig dit. lämnade prover, och jag får svar i morgon eller i övermorgon. men det känns bättre idag, jag har druckit juice hela dagen. va en sväng på apoteket och köpte alvedon och resorb. (byter ämne) ibland glömmer man bort det där med varannan vatten när man är på festhumör, så då är resorb den bästa medicinen. :)
sedan åkte jag till eskilstuna och jobbade, kom hem nyss.
det är fortfarande stekhett på balkongen, men jag orkar inte sitta där. snart ska jag börja med middagen.
jag är så sugen på att göra något roligt nu i helgen, träffa vänner och dansa. sola och äta go mat. jag hoppas att jag mår bättre då. det liksom kryper i benen.
lönen kom in på kontot idag också, NAJS. jag ska spara de mesta till greklandsresan. bara 25 dagar kvar nu! och snart är det britney konsert, ååå massa roligt å göra här framöver.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0