vi hade tur med vädret

vi hade en otroligt bra och rolig kväll igår på charlies land. vi kom dit vid 4 tiden och började festa redan då. grillade go mat. inge regn på hela kvällen... perfekt.


vi fick stanna med bilen och vänta på koövergången. hehe














duktig som jag är tog jag med mig 2 st höger stövlar. ena är min 35, och den andra högern är mammas 38. det gick inte så bra för mig och dansa i dessa ... hehe
















en melon med sprit




födelsedagsbarnet slog på stort






vi lyssnade mycket på michael jackson


körde thriller dansen på högsta nivå






det här funkar också...






betty fick vara med






hehe det börjar spåra ur...


bra challe!




god natt


tack charlie för en toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0