torsdag

stackars charlie, det blir inget partaj på mörkö på lördag p.g.a skada. hoppas han kryar på sig så vi kan åka nästa helg istället! jag ser verkligen fram emot det, OM vädret är på topp såklart, det skulle vara det bästa.
ja så nu är jag inte ledig på lördag, jag jobbar. men det är lika bra det, vädret ska ju bli uselt. imorgon ska det åska hela dagen här i eskilstuna (enligt smhi). jag är lite rädd för det, va liksom i en affär med bara massa el och 10000 lampor.

ikväll ska jag träna lite med ruben,  sen ska det städas. lägenheten är typ full med pollen och damm eftersom balkongendörren står öppen på vid gavel nu när det är varmt.

hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0