kvällen

efter jobbet så åkte vi och åt middag. beställde förrätt och varmrätt och drack gott vin. jag beställde en grönsakstallrik (grillad squash, aburgine + dolmades och tzatziki)
när vi fick in våra varmrätter så upptäckte servitören att jag hade fått fel mat. jag fick istället halloumi spett, med råstekt potatis och grönsaker i tomatsås. aja så jag, bara det är vegetariskt så är det okej för mig. när jag kommit halvvägs så upptäcker jag en skruv bland mina paprikor. och den var inte liten... typ 5-6cm lång. helt sjukt. jag å ruben kunde inte hålla oss, vi började skratta för det kändes att vi var i en dröm. först liksom fel mat, sen en lång jäkla skruv i maten.
vi sa ju till såklart, och de upptäckte att det var skruven från stekspaden som hade skruvat sig loss och hamnat i min mat. aja.. det blev ju inte så lyckat det där hehe men det gör inget. de bjöd på förrätten och min mat. synd bara att det inträffade oss, på våran dag ... men men misstag kan göras.


förrätten var iaf toppen!

efter middagen så åkte vi till heron och gick på bio, I love you, man. den var bra! hade inte förväntat mig så mycket så jag blev glatt överraskad. mycket rolig och lättsam film, som fick mig att känna mig bra innombords :)



nu är jag hemma, ruben åkte ner till cp (centralpubben) och träffade alla polare. de har fest där ikväll, han har tur att han är ledig imorn, själv ska jag gå till sängs. NUUU när jag är klar med detta.

blev en ganska knasig kväll, men med ett lyckat bioslut. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0