hallå där

det blev ju riktigt fint väder mot kvällen. så det var skönt att gå ut och gå. jobbigt bara med världens motvind.
när jag kom hem gjorde jag italiensk squashgratäng. mycket gott. det är ett big no no med ost nu, men jag kunde inte motstå, inge gott med en gratäng utan ost. hehe






imorgon måste jag till brunnsäng och leta efter sovsäckar. hmm.. känner mig inte så lyckad. jag vet inte ens om vi har några...eller vart de kan vara. bäst att ringa mamma och fråga. vi ska ju ut till mörkö. JA det blev så tillslut. det ska bli kul att dricka sig berusad i regnet med alla vänner och bekanta. jag ber nu till högre makter, låt oss slippa regn. jag blir t.o.m med glad om det duggar lite, men om det spöregnar och regnar liksom med vinden, åt sidan så dör jag. jag har inga stövlar heller. finns kanske några i brunnsäng, i stl 32. kan man klämma in fötterna i så små stövlar?
äh vi får ta det som det kommer.... fan asså. är det här sommar eller va tusan är det här för skit vääääääder i juli?!  jag har ångest. kan man inte få turen med sig nångång? inte mycket vi begär, bara lite värme.

jag har börjat bleka tänderna igen, igår kväll. men DUM som jag är drack jag ju rödvin ikväll, till maten. det typ förstör hela behandlingen. så där gick en "dosering" åt skogen.

nu blir det mys framför tv:n tills jag somnar. ska slå en plingeling till becca också.

VI kanske hörs senare om jag inte har något bättre för mig. LALALAAA nu är jag ledig i 3 dagar, LALALLAAA va skönt!


Kommentarer
Postat av: Becca

jag tycker att det skulle vara roligt om du och jag kom dit i varsitt riktigt regnställ...som man hade när man var liten och gummistövlar. ännu bättre vore om regnjackan + byxor var i olika färger. armarna lila och "kroppen" typ gul och sen kanske rosa byxor. i ren protest liksom. hmm ska leta imorrn när vi är på stan....

2009-07-10 @ 23:12:27
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0