en dag i kista

sorry men vi fick väldans bråttom i morse så jag hann inte ens sätta igång datorn. men nu är vi hemma..äntligen.

vi började dagen med att åka ner till stan här i södertälje, jag hämtade ut mina linser från posten. + ett par super söta linskoppar som föreställer flodhästar. nu slipper vi blanda ihop alla linser här hemma.
sen lämnade jag in 3 par skor till skomakaren för omklackning. de ska hämtas upp på lördag, perfekt för då är jag ledig!


ett par blå och ett par bruna som jag ska ha med mig till grekland.


hihi, jättesöta rosa linskoppar.

sen begav vi oss till kista. vi hittade ganska mycket den här gången, men det var lite jobbigt för att alla har rea nu. orka gå in när kläderna ligger huller om buller. vem vill köpa sånt? och jag som hade lovat mg själv att jag skulle komma hem med minst 4st nya bikinis. men nej. det var utplockat överallt! trodde h&m skulle ha lite kvar men nää... typ de som hade kvar var stadium och intersport. men fanns bara fula kvar...inte riktigt min smak med bygelbh. eller de passar inte!j ag är ju ute efter trekant. eller tub variant. men jag hittade en som var ok från cubus.


kanske lite trist, men kulorna gör den roligare!



ruben brukar nästan aldrig hitta något när han går med mig och shoppar. kanske för att han tröttnar efter 1 h och ger upp, men idag hittade han ganska mycket.


skjorta från SALT, rea 200:-


jeans tiger, orange jack/tröja från jack and jones, den vita från carlings och glajor från jc.
han köpte BB kallingar också.




paus underhållning, mango och hallon sorbet , gott!


örhängen från glitter rea 30kr


fuskfläta också från glitter.


lindex, ta 3 bet. för 2. den rutiga är min favvo men rosetten på rumpan.


skor från scorett, bekväma som jag kan jobba i 499:-


nya älsklingar också från scorett 450:-


olika ansiktsmasker från kicks. den med choklad är MIN


jeansleggins med fickor där bak, vero moda 279:-


påväg hem kom vi på att vi hade ett presentkort på mediamarkt, så vi svängde in och letade rätt på lite michael jackson skivor, och dvd.


ett kamerafodral fick också hänga med hem


ikväll är det detta som gäller!







Kommentarer
Postat av: sarah

fan vad fina saker ni hitta. jag vill oxå shoppa loss nå gång. men min plånbok tillåter inte det nu.

:(

2009-07-09 @ 21:07:42
URL: http://lillispenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0