13 juli

om en liten pytte vecka åker jag. vid den här tiden sitter vi i Aten (o där ska det shoppas!) och väntar på flyget till kalymnos. det är sjukt nära nu.. ruben åker till gotland på torsdag. synd att vi inte fick vara med varandra de här sista dagarna, men jag kommer ha fullt upp med att tvätta efter jobbet, å börja packa. jag jobbar tis-lör. sen på söndagen kommer ruben hem och sen drar vi till syster i sthlm och stannar där tills det är dags att åka till arlanda.

jepp, idag är jag ledig. jag är fortfarande trött och sliten från i lördags. de tog verkligen på krafterna, specilett när vi skulle gå till bilen igår, jag typ klev i vattnet (träsk?) hela tiden. och packningen var tung. kunde inte använda 2 högerstövlar pga skavsår. tog typ 30 min. 
nu ska sätta mig på balkongen och käka lite yoggi. försöka komma i britney-form. spela lite musik.
sen kommer becca hit, hon ska hjälpa mig att färga utväxten. å sen bär det av till sthlm, globen och britney spears.

yes bilder kommer senare.

ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0