what a night

mammaspojkarfinalen var USELT. vilket slut, snipp snapp slut så vad den här tråkiga serien slut! ja det blev ett magplask för hela skiten! ingen av dem valde rätt, och de träffades inte  ens på hemmaplan heller. wierd!

men jag hade gott sällskap. becca och cecilia var här. vi pratade om allt skit som finns. det är rätt befriande ibland. hehe... becca lämnade oss efter glee, för att åka hem och plugga?! hahha aa men hon ska fan ha alla rätt imorn. min pluggis. BECCKYY BECCKYY. :)
så blev det bara jag å sillybill kvar, vi poppade popcorn och kollade på what happens in vegas. om 3½h lämnar hon sverige. HEJ DÅ GÄVLE HEJDÅÅÅÅ!

jag själv är ledig imorgon, blir nog fast här vid datan en stund till. tv6play väntar, paradise avsnitt x2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0