torsdag

hej hallå där. torsdag, ännu en jobbdag avklarad, nu ska jag snart lämna etuna och bege mig hemåt. ikväll är det mammas pojkar final och annat smått och gott på tv. becca kommer förbi, vi har mycket att ta igen. missade våran torsdag förra veckan. plus att vi inte partajade i helgen som var. DET MÅSTE SKE EN ÄNDRING! cecilia har sagt att hon ska komma förbi och säga hej och hejdå. men man kan inte alltid lita på henne, hon har säkert inte ens börjat packa. irriterande att jag inte vet hur man byter rad på den här datan... hmm..kanske skulle uppdatara mig lite om hur jobbdatorerna fungerar. ... igår efter jobbet åkte jag o cilla till tunapark. jag köpte 2 klänningar (en som jag tänkte ha nu på lördag och en som jag ska ha NÄSTA lördag på sofis födelsedag) japp allt är planerat, tom frillan. jag köpte också ett par skor, tiamo. som vanligt. vet ej om jag vågar ha dem på lör. men de var snygga som fan. NU SKA JAG HEM HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Becky

jaaa en ändring utan dess like, GOA GOA GOA;) och på lördag blire möööööörch! u & me

2009-12-10 @ 22:42:27
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0