tis check



KOM IGEN NU BRITT-MARIE KÖÖÖÖR FY FAAAN!

hahha, jag och anders på eglo startade morgonen med glögg, pepparkakor och choklad, vi rensade nästan hela paradisasken framför youtube. ganska härligt att börja dagen med ett riktigt FLABB! (remix)

sen flöt dagen på som vanligt, eller kanske inte en jättevanlig dag, för de händer alltid lite knäppa saker. när en grej händer så kommer nästa, slår nästan aldrig fel...haha

på fredag är jag ledig, jag måste börja tänka ut vad jag ska handla till allt folk i julklapp. jobbigt. jag brukar vara ute i god tid, men eftersom jag är lite rädd för den här julen och nyåret har jag inte tagit tag i det.

just på fredag drar cecilia till grancanaria. hon ska festa med sina apollofriends. jag vill också, men jag får festa på hemmaplan istället.

något mer som hände idag? njääää nä. så nu säger jag hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0