natt

fick vänta skit länge innan tv6play la ut kvällens avsnitt av PH. men de var det värt, för andreas åkte!!!! så jääääkla skönt!!! hahaha...

i morgon är det fredag... och det betyder att helgen är här. jag ska jobba som vanligt, sen på kvällen blir det idol (tänkte jag) men nej, det är ju slut så då vet jag inte riktigt vad som händer... jag ska packa min lilla övernattningsväska jag ska ha till sofi på lör. kanske hinna träffa cecilia... vet inte när hennes plan landar men men... laga fredagsmiddag? oooh..

yepp, jag längtar efter lördag. LÄÄÄÄNGTAR!
torsdag check! :D

sen en grej till, en vecka kvar till julafton. - SJUKT! vart tar dagarna vägen? jag är rädd för 2010.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0