morning

kanske skulle ta och gå upp från sängen?
så jääkla skönt och bara ligga här och slötitta på oprah.o..lite how I met your mother... m.m.
jag ska inte göra ett skit idag, wilma är ju här, men hon hatar ju snön så det blir bara ut och vända vid porten om jag känner henne rätt.
jag ska plocka lite här hemma, börja slå in julklappar och fixa mig inför helgen. sola kanske? tänka ut hur jag ska ta mig ut på krogen i öppna höga klackar i 2 m snö. det blir en svår nöt och knäcka...hehe..
vad mer? becca är på g, vet inte vad vi ska göra...prata, jag ska dricka glögg. starkvinsglögg får man dricka på sin lediga dag :D
har försökt att hålla en bra kontakt med cecilia. tydligen är vädret inte på topp, men festa de kan de med råge!!! haha... hoppas hon inte är alkoholförgiftad till lör.

kvällen igår var lyckad. yeayea.

hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0