lille plutt tog ett skutt över ån tappa tån

buzz vilket djur är störst?

emelie- HAHA en elefant är fan så mycket mindre än en val!
rebecca- jag trodde de var en delfin...haha
emelie- en val är fan 13 meter, en elefant typ 2 meter!
rebecca - va fan en elefant är inte 2 meter, hmm 2 meter det är ju lika långt som din divan på soffan... en elefant är som hela det här rummet. (vardagsrummet)

idag har jag jobbat som vanligt, efter jobbet åkte jag till brunnsäng och hämtade upp min torkade tvätt, letade lite recept till mamma. sen åkte jag hem. började lite smått med maten. sen kom jag på att jag inte klarade av att vara ensam så jag ringde en sovande rebecca. jag bad henne komma och ha hygg. det ville hon, så hon kom och plockade upp mig sen åkte vi till macken och köpte zero, chips, dipp och poppiscorn. sen spelade vi buzz i 3 h. lite lagom sådär.

nu är jag dödstrött.

BYE

Kommentarer
Postat av: Becky

orkar inte. hahahaha

2009-12-30 @ 00:17:00
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0