hyggis

tjoo bre!
idag har jag jobbat. jag har också fått hjälp med att bota min rosa fina dator.  ett tappert försök, men det gick tyvärr inte så bra, den känns het och överhettad. va tusan... stackars datorn. I HATE THIS!

efter jobbet åkte jag till brunnsäng och la en in tvätt, åkte och hämtade becca sen tillbaka till brunnsäng och kollade recept vi ska ha till nyår 2lax9. HAHA

efter tvätten så köpte vi varsin kebabrulle på dalkjorren. cilla kom när vi precis var klara med beställningen. nu har vi precis spelat klart omgång 1 på buzz. jag vann...fast jag låg sist hela jäkla tiden. känns bra, jag vet HUR besviken cecilia är på sig själv. hahaha
nu är det silent library. AS KUUUUL!
HYYYYGG!

jeppjepp, nu ska jag återgå till de andra.

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0