4 räkor och 2 kavaj

jag skrattar ihjäl mig. jag har räknat ut att rebecca har skrivit om städning i sin blogg 11 ggr under 12 dagar. ett högt snitt om man frågar mig. skulle vilja bo ihop med henne. fatta va skönt. en som städar och fixar och plockar undan så ofta ;) great! hahahha vi skratta så vi nästan kissade på oss.
cecilia kom fram till att kristoffer var ett "fult" namn för att det var hårt och vanligt,
rebecca: -christopher heter min storebror. JAG DOG AV SKRATT.
men sedan kom vi fram till att alla namn som har U och R i sig, samtidigt var fult. sen flikade cecilia in med Ben. då sa jag allt som har med RU och BEN och göra. ALLA - RUBEN. dog igen.
rebecca kollade upp att 54 (tror jag) st svenskar heter Jafar (som den äckliga snubben i alladin)
andra namn som vi inte förstår: Dick, Bror, Rakel, Pål (kål?), Styrbjörn, Steve på engelska som bli STEVE på svenska. du vet.
Nu ska vi spela BUZZ.


nu har vi gjort klart bordsplaceringen till nyår. Wohoooooie.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0