trött

å shit, nu skulle jag kunna somna, jag är så jädrans trött. jag har haft huvudvärk hela dagen också, men nu äntligen har den släppt.
till middag blev det squashlasagne. så himla gott!
nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för sängen.

morgondagens schema består av jobb till 15, sen drar jag och sofi hem till mig och gör oss redo för kvällen. det ska bli kul att träffa becca, vi har varit ifrån varandra jätte länge nu! så imorn smäller det :)
jag har köpt hem världens goaste smirnoff north som vi ska festa upp!


aaaa


våran middag

Kommentarer
Postat av: Sofi

Party imorrn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-28 @ 23:12:50
Postat av: sarah

hejsan! åhh du är hemma igen. vad kul!!! förstår att du längtar tillbaka. kram på re

2009-08-29 @ 10:43:19
URL: http://lillispenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0