that´s my name - akcent

fy fan. den här låten är grekland -09. vilka roliga kvällar (och beachpartydagar) vi har haft!
jag är lite ledsen att allt är över snart.... fan, för 4 veckor sedan började sommaren, vilka förväntningar jag hade och en LÅNG semester, man hade god tid på sig att hitta på olika saker att göra. det går inte att förklara känslan, man går och längtar ett helt år efter att få träffa alla igen, att besöka alla platser som jag älskar här nere. och bara umgås och vara med familjen. men det har varit en helt underbar tid,och jag har haft det så roligt!
MEN
på tisdag kommer ruben hit! längtar! då får vi sista veckan tillsammans. känns bra att avsluta så.

vet ni vad jag har gjort idag? solat! jag somnade i solen ca 2 h, sen låg jag och pressade 5 h till. HÄRLIGT!

nu ska jag göra mig klar, hörs!


Kommentarer
Postat av: K

Fy fan vad gött ...

Hade också velat ligga kvar och glassa på stranden.. Var glad att du slipper sverige vädret iaf =P



/Liza

2009-08-17 @ 16:26:18
URL: http://kyshtomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0