hmm

ja, imorgon börjar det verkliga livet igen. livet som går ut på att gå till jobbet varje dag och tjäna ihop pengar. man blir glad av pengar. för med pengar kan man köpa resor...resor till grekland. det är också kul att festa. och på lördag då jäklar. all in!!!

jag hann inte med så mycket städ idag, ska fortsätta imorgon. jag blev lite fast framför datan.. jag har inte läst bloggar och annat på länge nu, så jag var tvungen att uppdatera mig lite.
efter att ruben slutat jobbet åkte vi hem till hans föräldrar. vi passade söta emilia (rubens systerdotter) medan de andra var i kyrkan. sen åt vi middag där hemma.
efter det åkte vi till ica maxi och fyllde på kylskåpet reält. det behövdes! så nu är allt som vanligt igen. vi köpte filmen män som hatar kvinnor också. jag är lite besatt av stieg larsson nu eftersom jag läste hans böcker nu när jag var i grekland, nu ligger jag på luftslottet som sprängdes. ska bli spännande det här!

godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0