20 augusti

igår: jag å ruben tog moppen och åkte runt till olika stränder. först stannade vi i arginonda. sen åkte vi längst ut till emborios badade och åt lunch. på hem vägen åkte vi genom bergen på nya fina vägen och genom pothia. avslutade på våran strand kantouni. och där var det nästan roligast för att det gick så höga vågor! vi tog ganska mycket bilder, men ruben hade glömt anslutningskablen till datorn back in sweden så jag får lägga in dem när jag kommer hem. Typiskt. ja.
på kvällen så gick vi och åt på tzitzi maga. de har mexikansk, kinesisk och grekisk mat. haha ganska konstig kombination, men det var gott. jag åt nachos med olika dipper, + mozzarella sticks, lökringar och lite annat smått och gott. ruben åt 2 st giros.



idag: hade världens sovmorgon. vaknade 12! ojoj. vi åkte och hämtade vatten sen ner till kantounistranden. kom hem nyss. måste vila en stund! vi får se vad so händer ikväll!


nya familjemedlemmen, hon heter paris och är jättesöt.


haha sådär kan man ju också sova... estro verkar inte bry sig.


igår kväll.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0