snart hemma

det gick inte så bra för mig i sthlm. jag gick runt i 100-tals butiker och letade efter den perfekta klänningen. men nej nej nej...jag hittade ingen. köpten en rosa kort på zara, men usch jag vet inte. jag köpte den bara för att må lite bättre. sen hittade jag skor och smycken på h&m. en sommarklänning från gina blev det också. viktor var snäll som stod ut med mig. vi åt sallad till lunch. jag tog en parma/mozzarella och viktor tog en hälsosallad. duktig viktor, han tänker på vad han stoppar i sig den killen. :)
efter sthlm gick jag in på ljusexperten i södertälje, och här är jag kvar än. väntar på att ruben ska sluta så vi kan åka hem tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0