ross är min favvo

vänner is the shit! kan det bli roligare?
aja, nu sitter jag och pillrar med nya datorn. den är jätteliten och rosa. jag måste börja vänja mig med att skriva på de här småttiga tangenterna. det känns lite jobbigt att börja om på nytt...har ju mitt liv kvar i den andra.

i söndags var vi på hammarby-gävle. det var roligt, skön stämning på söderstadion. satt rakt i solen och hade det hur bra om helst. synd bara att hammarby förlorade. jag hejar ju inte direkt på dem, men det gör syrran och min vän sillybill (hon var inte med, men jag tänker på henne när hammarby kommer på tal). efter matchen satt vi oss på rödakvarn och sörjde. mest syrran. efter några glas vin blev det roligt igen.

Näe nu ska jag laga lite middag tills ruben komemr hem från träningen. det blir mexikansklasagne med salsasås. jag gillar hot men den får jag inte ta för ruben, han är en medium.



Jag och syrran har AS kul påväg hem... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0