på jobbet

nya mobilen var fint lila. ingen märkvärdig pryl, men den behövdes.
jag har blivit en klant på senare tid och lyckats ha sönder både de ena och de andra. min gamla Dolce Gabbana mobil fick vatten/vin skador, puffade till och dog. sedan dess har jag använt Rubens urgamla nokia, som inte ens har kamera. den ser ut som om den har gått igenom ett krig. krigstelefon. jag kunde inte höra vad personen jag partade med sa, den dog efter 10 min samtalstid och var bara till besvär.
med min nya samsung kan jag ringa, skicka mess och t.o.m lyssa på musik med. Hallelulja.
sötadatorn har jag inte tagit upp än...den får vänta i sin fina förpackning tills vi kommer hem.





 

Kontoret och kompiskanin fick vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0