onsdag

hej onsdag, vilken solig dag du är.
är på jobbet, ska göra iordning skärmrummet idag hade jag tänkt. jag har varit på john h och köpt presentpappaer och tvål. i morgon är det valborg. va kul! skönt att trista april snart är slut. jag längtar efter ledighet och sommar.

inga bilder nu heller, kameran låg på hela natten så den har inget batteri kvar. typiskt. men jag har en skittrist outfit idag i alla fall. bjuder på en bild på mig och min älsklingswilma istället. hörs sen!



åå vilka fina mandelögon, wilma (som mormor brukar säga)

Kommentarer
Postat av: Silly

vad du ser liten ut på den här bilden =) lite som allison i americas next top model cycle 12. kollar du på den? det är lite jobbigt att skriva in den där koden hela tiden för att göra inlägg.

2009-05-02 @ 14:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0