ledig

i morgon är jag ledig ifrån jobbet. jag ska unna mig en liten sovmorgon, sen ska jag och viktor ta pendeln till sthlm. där ska vi möta kära mormor. hon ska med på en shoppingrunda. mormor blev jätteglad när jag frågade henne. mormor är den bästa hjälpen man kan få, för att hon säger alltid vad hon tycker.
jag ska i alla fall hitta en klänning som passar till bröllop. det känns svårt...sen ska jag kolla in lite väskor på nk.



jag och mormor midsommar- 08



klassisk bild på mig och viktor

Kommentarer
Postat av: Becca

Vilken fashionista till mormor du har, skärpet i midjan och allt, söt.

2009-04-23 @ 09:05:52
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/
Postat av: Silly

Ela! vem ska gifta sig?? din mormor??

2009-04-23 @ 21:32:21
Postat av: emelie

sillybilly, du är för söt du, nej mormor ska inte gifta sig, det är sami som ska gör det!

2009-04-24 @ 00:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0